Monday, 6 February 2012

Kawan.......

Kepada junior haku yang penah mengadu kat aku : "Hadi,aku kecik hati la dengan depa..dulu aku ajak p mana semua depa ikot,depa ajak aku p mana-mana pun aku ikot..tapi sekarang,aku ajak,depa bagi macam-macam alasan."

Adakah kamu tahu wahai she-should-not-be-named, apakah faedahnya bersahabat ramai selain dari apa yang pernah aku berleter fasal "k-a-w-a-n" dulu??



Dan kepada yang seorang lagi,terima kasih menghargai aku.. Aku seronok bila dapat membuat hampa senyum bila hampa dilanda gundah gulana..sekurang-kurangnya tersejat la sikit beban di palung hati..huhu..

Dalam perkataan 'Persahabatan' terkandung dan tersiratnya makna kesetiaan,kepercayaan,penghargaan,kasih sayang dan pelbagai lagi yang perlu diolah oleh insan yang sedang menuju kedewasaan.

No comments: