Thursday, 19 May 2011

Batu Kurau

17 Mei aku p umah tok kawan aku,Batu Kurau,Perak..p nak hantar ubat je pun tapi p sampai 3 bijik moto..huhu.. Ada la aku tangkap gambar sikit..

masa dok bawak moto nie..syiokkkkk!!!!


lawa gak la tasik buatan nie..

aku taw aku hensem..tak perlu kata apa-apa..hehe



nie photoshop..hee
abang hensem..gaya macam mana pun tetap hensem :)
perlu ke letak gambar nie??.. senoi a.k.a. noob
Dok sana sampai pukul 5,terpaksa balek dan redah hujan sebab seorang noobie nak balek ILP Kepala Batas dia petang tu jugak.. Masa on-the-way balek tu ada la jalan yang dinaiki air dan moto abang hensem rosak sekejap sebab spark plug dia basah kena air.
selamber rilex je buat perkampungan hadhari kat tengah-tengah jalan..

tobat tak redah dah kalau jalan naik air..haha..berakai..
Sampai kat Taman Tiong Dua,jalan dinaiki air lagi..aduhh.. Nasib baik abang hensem pandai,dia ajak guna jalan tanah merah dari Taman Tiong Satu naik ke kedai bawah Taman Kenari..Beeeerseluuuttt moto..


No comments: