Monday, 16 May 2011

Seminar UPSR..!!

15 Mei 2011,aku kena p Dewan SK-3 USM Pulau Pinang sebab ada seminar UPSR..bukan aku la yang dengar seminar tuh..budak-budak skolah rendah la yang p..hina sangat noh kalau aku yang hadiri seminar tuh..haha..


Malam sebelum p tu kami ada perjumpaan dengan penceramah seminar tu. Dya kata esok pagi(15 Mei),pukul 6 pagi dah kena bertolak dari Taman Kenari...giler awai.. Akibatnya,aku tak tido pagi tu.. Kalau tido,sah-sah tak bangun..haha..

Seperti yang dijanjikan,pukul 6 pagi,teksi dah ada depan rumah. Teksi tu tros g SK Hashim Awang untuk turunkan aku,SK Kepala Batas dan SK Permatang Bertam untuk turunkan yang lagi dua orang kawan aku. Sampai je kat SK Hashim Awang,aku blur.. "apa aku nak buat nie??"


Aku kena tulis resit and bagi kat bebudak yg join seminar tuh..lepas tu pukul 7.30 dah kena suruh depa naek bas dah bertolak p USM..tapi aku mana pernah buat kerja-kerja senang macam nie..tu yang blur sekejap tu..

Lepas tu bas pun bertolak la p USM..dewan USM tu besaq la sampai bley muat 700 orang..yang join seminar tu 400 lebey je tapi tu pun dah banyak dah apa.. Seminar start pukul 9 pagi,habis pukul 5 petang. Memang letih gila aa..dok dalam surau,landing atas simen pun rasa macam dok atas tilam empuk hotel 5 bintang dah..haha..

Nie ada la gambar yang aku ada snap.






No comments: