Saturday, 2 July 2011

Transformers : Dark Of The Moon



Ari first cite Transformers : Dark Of The Moon kuar panggung,aku dengan kawan aku dah p tengok. Mula-mula kami plan nak keluar ramai-ramai dengan kawan perempuan pun ada skali la...tapi last-last aku dengan kawan aku si Aliff Ashraf nie p tengok wayang kat Landmark Kulim,budak-budak perempuan tengok wayang kat Sunway Carnival.. Ok la tu,kira keluar skali la walaupun lain-lain tempat..haha..



Lepas habis tengok wayang tu,kami tros balek. Dah petang,tros g lepak dengan kawan-kawan.. Depa dok tanya crita Transformers best dak??.. Aku nak cakap banyak pun susah...nie tengok pengolahan filem dari Obefiend..


Macam Obefiend kata,CGI dia memang kaw..tapi jalan crita hampeh...mandom membuatkan sesetengah penonton tidoq berdengkoq dan kamcing gigi...tak caye g la tengok. Tapi penonton yang tidoq berdengkoq dengan yang kena kamcing gigi takde dah la sebab yang jenis mai tengok filem nie berkali-kali juz peminat setia Angelina Jolie masa muda-muda je..haha..

angpa p la tengok crita nie..minah nie dok buat mulot seksi macam Angelina Jolie
bley..kena ketik ulaq kat bibiaq baru taw..jadi macam Stephen Chow tros..haha...



No comments: